Get out from my kitchen

Direktlänk till inlägg 4 januari 2014

hemmaaa

Av Elna & Lin - 4 januari 2014 17:47

hejsan alla som kan läsa   


nu.. elr aa lite tidigare idag(vid tolv typ hehe) så kom jag hem från Stockhooolmen..jag vet inte riktigt vad man kan snacka om när man har ett sånt här tråkigt liv som jag har    men aa jag lägger ut nån bild och länkar nån skojjig musik tror jag  


NU ÄR LIN HÄR OCH HÒN ÄR `HET SOM FAN :D



måste dra men här får ni en finfin låt :)

 



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elna & Lin - 1 mars 2014 14:21

hej hörni! asså sry som fan för att jag inte bloggat men jag ville ha en blogg tsm med nån men lin liksom dissade det så jag tror jag tar o dissar denna blogg ett tag! jag och en kompis har startat en ny och det är om lite olika saker. hästar tex och...

Av Elna & Lin - 9 januari 2014 21:38

Hellu! Som många gjort den här veckan så har även jag startat skolan igen efter jul lovet, faktist idag startade vi och det är ju rätt chill eftersom att imårn så är det fredag igen! TUMMEN UPP FÖR DET! :D Aja idag så fick vi nytt schema =Elna fö...

Av Elna & Lin - 6 januari 2014 19:46

nä tänker faktist inte ens säga hej idag.. Nyss gjorde jag ett inlägg och precis när jag skulle ladda upp det så typ hackar det upp sig och allt försviner?! Asså inte första gången och som ni kanske vet så ör jag "lite" lat så då blir jag arg när jag...

Av Elna & Lin - 4 januari 2014 23:23

hellu!   imårn ska min familj mot stockholm till en husdjursmässa (mamma ska tävla med hundarna) aja hittils har jag tänkt att jag inte skulle med efter som att jag typ nyss kom hem så.. men sent.. asså typ nyss så insåg jag att det kommer vara sjukt...

Av Elna & Lin - 4 januari 2014 18:25

hej..igen hihi      jag tänkte länka en liten fin mix som en av mina idoler har gjort.. wopa så stolt över han hihi!    aja här kommer den iaf.. hoppas ni gillar den och ´kommer fortsätta spela den typ 100000000000000 ggr på raken    ...

Presentation


jaaha vad ska vi säga då? jo allt vi kan säga är GET OUT FROM MY KITCKEN!!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik

Adventure Time - Lady Rainicorn

Ovido - Quiz & Flashcards