Get out from my kitchen

Alla inlägg under december 2013

Av Elna & Lin - 25 december 2013 02:04

Hellu!! Jopp nu är det jul igen.. Ett år sen senast.. Ett år tills nästa. Men det värsta är att jag har inte haft/har inte nån julkänsla?? Vi har ätit julmaten, no julskänsla. Vi har kollat på Kalle anka, inte nån jul skänsla här heller. Vi har till och med öppnat alla paketen? Men så klart finns ingen jul skänsla..:( asså här hos mig finns ingen snö:( tror ni att det är därför julen inte är sig lik?

Aja skit samma :P idag var första julen ihop med Peter (My polle) wippie! As kul vi fixade i stallet och tyckte faktist att jag och syrorna var ganska talangfulla XD men bilder på stallet kommer här nere elr nå^^

Kanske kommer bilder/inlägg på mina vackra presenter :P
Aja hörs nån gång
Herrååååååå! :*

Av Elna & Lin - 18 december 2013 07:43

Hellu! Sorry att jag inte har uppdaterat på några dagar men det är så att jag har varit sjuk och.. Vänta vad äre jag säger? Haha jag har inte uppdaterat för att jag är lat.. Aja nu är jag frisk(fortfarande lat) men jag är frisk iaf och ska t skolan nu. Idag har vi en fett chill dag på skolan så hoppas att mkt bilder kommer upp sen! ?puss hejdå?

Av Elna & Lin - 13 december 2013 16:00

Hejsan Okej allt jag behöver säga till det här fina inlägget är nog = det här var min "normala" dag..

Av Elna & Lin - 13 december 2013 07:15

Hey! Idag äre ju lucia och vi( i skolan) ska ha luciatåg fast jag är inte med i år (no comments) men det kommer nog ut ett till inlägg sen idag och massa bilder? Kanske! Aja har ni tänkt på att det är ganska många som säger: grattis på lucia! Asså man säger väll inte grattis? Man säger väll typ glad lucia elr nå? Elr!? Kommentera vad ni tycker! (Fast att ni aldrig gör det!) aja ska titta på lucia på the tv! ;D

Av Elna & Lin - 10 december 2013 18:39

Hejsan! Aa som ni vet så gjorde ju jag och Julia kladdkaka! Åt den nu och den blev as god! Asså seriöst! Typ perfekt XD (nu man ska säga: inte för att skryta?) aja det var typ det så hörs imårn! ?

Av Elna & Lin - 10 december 2013 14:10

Heej! IdAg slutade vi 13.10 (tio över ett för er som inte fattar siffror) så därför åkte jag och jullan hem t mig. Vi ska baka oxå! Aja nu sitter vi och tittar på barnprogram och äter mackor :P kanske lägger ut nån bild på vår kladdiskakis:) herrå! <3

Av Elna & Lin - 9 december 2013 22:25

Hellu! Skol, häst, läxor..,kompisar osv.. As stressigt nu så därför jag är dålig på att uppdatera :( men jag ska försöka (sagt det förr men aa) men jag typ undrar vad ni vill ha för inlägg? Tips? Humor saker? (Min humor suger så ha kul) aa osv men aja komentera detta fina inlägg med saker ni vill ha! :) aja precis som överskriftet! GODNATT DÅ

Av Elna & Lin - 8 december 2013 10:48

Tjobreee! I torsdags började det snöa här i lilla byn Kilafors som jag bor i.. När första snön kommer så blir det direkt typ tusentals bombningar på insta, facebooken, snapp osv. Som om man inte redan har sätt att det snöar? Asså dom dära onödiga texterna: hörni det snöar. Elr jag ser det snöar.. Asså varför hörni varför? Jag är inte blind jag kan faktist oxå se att det snöar XD aja nu går vi från hatet och snackar om självaste snön!! <3 asså för er som rider så kanske ni oxå tycker som jag och typ älskar snö!! Asså det finns typ fler ställen att rida och man kan tolka(åka pulka efter häst) sen så kan man ju alltid leka som 3 åringar och gå ut och bygga saker XD

Presentation


jaaha vad ska vi säga då? jo allt vi kan säga är GET OUT FROM MY KITCKEN!!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik

Adventure Time - Lady Rainicorn

Ovido - Quiz & Flashcards